Gårkvällen.

Igårkväll var nog den roligaste kvällen på väldigt länge.
Vi hade en liten förfest hemma hos mig.
Det var jag, Sandra, Jessica, Madde, Mats och Michael.
Senare på kvällen tog vi spårvagnen till kära Hugos,
där vi dasade loss ordentligt!
Det var så himla sjukt roligt, jag och Madde drev med alla hela kvällen!
Tack för en helt underbar kväll!
Innan jag skulle gå hemåt fick jag låna varma, sköna kläder och en mössa av fina Madde,
så tog jag på mig mössan så att jag inte såg jättecharmig ut,
gick lite som en kille på vägen hem.
Det kändes tryggt för då var risken för att bli våldtagen inte alls lika stor.
Tack igen för den asbraiga kvällen!

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh vad snygg din kompis med det lockiga fina håret är!:D härligt med en fin kväll!

2011-12-03 @ 23:11:03
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Mamma

Snyggingar!

2011-12-04 @ 14:40:49
Postat av: Madde

ÅÅÅh det var kuuuuliiikuuuuuliiiikuuul!



och ahw vad söt popflickan lisas kommentar är:) tack!

2011-12-06 @ 11:52:20
URL: http://hippiestick.blogspot.com

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0