Fin lördag.

Idag har jag verkligen haft fullt upp hela dagen.
Jag har varit ute hos Gittan och varit hundvakt åt hennes hundar medan hon var på kusinträff.
Jag har tvättat fönster, rastat hundarna, lagat och ätit god mat, dammsugit hela lägenheten, skurat golven,
flyttat på tvättmaskinen för att kunna tvätta bort ett tjockt lager med damm som gjort att det luktat piss där inne,
ställt tillbaka tvättmaskinen, försökt få bort kalk i duschen,
rastat hundarna igen, klippt gräsmattan i långkjol bara för att det är lite extra mysigt.
Ungefär så har min dag sett ut och den har varit riktigt mysig!

Kommentarer
Postat av: Lisa

fina du,mysigt det låter.:)

2011-08-27 @ 23:36:23
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Mamma

Mysiga bilder.

2011-08-28 @ 20:00:43

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0