.

Var finns du någonstans?
Min rätte.
Finns det någon bra man där ute som jag kan falla för?
Och som kan falla för mig.
Någon som inte skadar mig, bryter ned mig utan bygger upp mig och gör mig hel.
Någon som verkligen bryr sig på riktigt
Inte någon som låtsas bry sig för att få sina behov tillfredsställda
utan att han faktiskt älskar mig.
Inte någon som blir arg på mig för att jag inte alltid har lust att suga kuk.
Eller bli fotat, filmad vid samlag.
Ursäkta mitt språk.
Men jag är så sjukt jävla trött på skiten.
Samtidigt känns det som jag alltid måste ha något självdestruktivt i mitt liv.
Så just nu saknar jag dig.
Eller så är det att det känns tomt för att jag inte är självdestruktiv utan dig.
Att jag aldrig kan förstå att jag är värd bättre.
Att jag är värd att bli älskad.
Att jag duger precis som jag är.

Kommentarer
Postat av: Vickan

Det är klart att det finns en sån kille till dig, du har bara inte träffat honom än. Du är värd en fin, snäll & härlig kille som älskar dig precis för att du ÄR DU! Så håll ut & var rädd om dig, det finns bara en som du vettu :)Puuss

2011-08-21 @ 14:03:34
Postat av: Lisa

usch vad hemskt. jag vet att någon dag finner du någon fin människa i ditt liv som tycker om dig som du är och säger att du duger. hjärtat. jag finns här. <3

2011-08-21 @ 14:56:56
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv: tack kära du! <3



åh. vad fin du är. kram!

2011-08-22 @ 00:28:23
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Ace

du är en såpass kärleksfull tös att det blir svårt att inte va kär i dig =) du är en go och underbar tjej. much love and kisses

2011-08-27 @ 18:24:46

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0