Dagboken.

Varför ser man filmer som gör det ännu jobbigare...?
Så att saknaden blir större.
Så att man bara minns de bra stunderna.
Jag antar att jag saknar att kunna vara mig själv med en person fullt ut.
Att skratta, säga saker utan att känna mig konstig, rapa, fisa till och med kunna bajsa samtidigt som han är i badrummet. Då känner man verkligen varandra, kan vara helt avslappnad.
Jag vet att jag kommer kunna göra det med min nästa man,
men jag tycker inte om tiden innan.
Tiden man ska lära känna varandra.
Jag bara vill att man ska komma till den punkten direkt.
Så att man bara kan slappna av.
Jag får ha tålamod helt enkelt.
Men jag saknar det.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du får ha tålamod, söta lilla Rebecca. Han med stort H kommer...

2011-08-25 @ 09:51:07

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0