Stan.

Idag tog jag en tur på stan med Gittan.
Mys var det.
Vi gick in på Lush.
Det är så mysigt där inne.
Hon som jobbade där tvättade mina händer med en tvål som luktade gott.
Sen märkte hon att mina händer var torra så då smörjde hon in de med någon bra handkräm.
Jag kände mig så ompysslad och det var så mysigt!
Sen gick vi vidare, vi gick till bikbok.
Där hade de 50% rea på allt i butiken (bara för idag).
Jag hittade en liten top eller vad man ska kalla det.
Bilden visar inte hur söt den egentligen är men jag lägger upp den i alla fall.
Tror att den sitter finare när jag har gått upp i vikt igen.
Nu får det gärna bli sommar tycker jag.

Kommentarer
Postat av: lisa

åh du är så fin hjärtis!

2011-04-10 @ 00:51:10
URL: http://popflickan.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0