Bra kväll.

Jag har haft en asmysig kväll med Roxi och Therese.
Först myste vi hemma hos Roxi en stund, bara pratade och drack lite grann.
Efter det gick vi till en vän till Roxi och pratade och drack lite till.
Sen skulle vi dra till Trappan, men då kände vi tre att vi inte orkade stå i den långa kön.
Så vi drog till Broadway, där satt vi och tog det lugnt, bara myste.
Och nu är jag hemma.
Känns bra! Vi hade det verkligen trevligt och jag drack lagom mycket, är nykter nu, vilket känns asbra eftersom jag brukar dricka tills jag är helt borta.
Känner mig stolt.
Så kom jag hem tidigt också.
Måste sova nu och ta hand om min lilla hals.
Jag var lite busig som gick ut i kväll.. jag är ju fortfarande sjuk.
Men imorn får bli en pyssla-om-mig-dag.
Tack för en fin kväll <3!

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att du hade en bra kväll! Krya på dig!!!

2011-04-24 @ 18:40:09

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0