Grattis!

Idag fyller fina Johanna 20 år!!
Grattis söta fina! :D
Hoppas din dag blir alldeles superbra!
Hoppas det är okej att jag lånade bilden av dig.

Vi har många fina minnen ihop du och jag :D
Som när vi lekte Robert och Erik!
Och tältade på din tomt, när jag halvsov och pratade i sömnen i en halvtimme.
Berättade en liten saga om de där två fläckarna på tältväggen,
de gick genom snöstorm och allt var det nu var.
Alla våra modevisningar som Fia var tvungen att se på.
Och kommer du ihåg våra mjölkdrickartävlingar!
Jag vann alltid haha.

Som sagt, många fina och härliga minnen! <3

Kommentarer
Postat av: J

Kanske imorgon :P <3

Jaha okej =) Det ända jag jag sticka är typ halsdukar haha ;P

2010-10-10 @ 14:25:53
URL: http://mysecret.bubbleroom.se

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0