Fina dagar.

Hej fina.
Det känns som det var år sen jag skrev här sist :)
Jag har haft fina, härliga dagar med fina, härliga vänner.
Här kommer en hel hög med bilder från mina mysdagar.

Jessicas o mitt barnkalas.














Bob Marleys minneskonsert :)









Brors vernissage o spelning.
Plus en liten extra spelning av lilla Tindra :D





Mysmorgon, då jag släppte ut ballonger från mitt fönster.


Oj.. blev hur många bilder som helst! Mysigt.

Jag har några videofilmer från mysdagarna också,
men de lägger jag upp senare eftersom det här inlägget redan blev alldeles för långt.

Tack fina, underbara, härliga, bästaste vänner att ni finns :)

Kommentarer
Postat av: K

Verkar uuunderbart! sådär vill jag spendera stora delar av min sommar!

2010-05-18 @ 20:03:40
Postat av: Lisa

åh så fint! det verkar hur fina dagar som helst. vad bra att du har fina dagar nu. lite finare än jag. fast mina är väl rätt fina med, mest massa tankar just nu. du är värd att må bra! puss och kram!

2010-05-18 @ 22:47:19
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Felicia

Vad roligt det ser ut att ha varit! Härliga bilder!

2010-05-19 @ 10:28:58
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/
Postat av: mamma

Vad massa roliga bilder! Fina minnen.

2010-05-19 @ 18:09:25
Postat av: lejnda

Åh becca! Va kul de va, ja längtar tillbaks!

2010-05-19 @ 19:28:04

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0