Hej.

Nu har jag fått tillbaka min dator som varit på lagning.

Alltså den här veckan har varit en riktig skitvecka!
Pms förstör allt.
Idag var det väldigt jobbigt på ångestgruppen!
Jag satt där och svettades, skakade och ville bara springa ut ur rummet..
Samtidigt vågade jag inte göra det, då skulle ju alla titta på mig och tycka jag var konstig.
Så jag satt kvar. Det kändes nästan som jag fick tics, jag var så nervös och det började rycka i nacken.
Men jag känner mig stolt att jag klarade av att stanna kvar!
Och jag märkte, precis som vi pratade om i gruppen idag, att ångesten minskar om man stannar kvar i det som känns ångestladdat istället för att springa och gömma sig.
Det blev mycket lättare mot slutet.

Måste berätta att pappa var här nyss och lämnade datorn,
då mötte han mina mystiska grannar i trappan.
Mannen hade en plastpåse på ena handen! Och han blev jätterädd när han såg pappa..
Det är något väldigt skumt med de där!

Sov sött.
Jag är lite seg på att svara på kommentarer, jag ska göra det imorn!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det med grannarna verkar så spännande ju. Bra att datorn lagad igen och hoppas nästa vecka blir bättre. Söt är du och ditt hår är så fint.

2010-03-26 @ 01:09:56
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är så himla duktig!

2010-03-26 @ 09:19:24
URL: http://rumlan.blogspot.com
Postat av: Jessica

Hej svej :D



Det låter super skönt måste vara skönt med någon som förstår av egna erfarenheter osv. Själv har jag inte direkt snackat så mycket med någon förutom nån hemsk soc tant och skolkuratorn. Varför har det varit en jobbig vecka ? något specifikt som hänt eller bara allmänt ? härligt att du känner dig glad idag i alla fall :) själv är jag lite blandad är glad att det är så fint väder men typ lite deppig av någon konstig anledning samtidigt. Men jag är nog mest glad än ledsen för igår köpte jag 2 par byxor jag inte såg ut som en valross i. Vilket är ytterst ovanligt :P haha. Vad ska du hitta på denna vackra dag ? <3

2010-03-26 @ 13:54:22
URL: http://peessiii.bloggerska.se
Postat av: Din E

DU så god damn smokin', älskar ditt hår!

2010-03-27 @ 19:11:20
URL: http://baramellandigochmig.blogspot.com
Postat av: mamma

Märkliga grannar... Luktar skumt också.

2010-03-27 @ 19:34:03

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0