Jää.

Idag åker jag till Malmö :) och hälsar på Linda!
Det blev väldigt spontant.. och dyrt. Men det är det värt för jag vill väldigt gärna träffa henne!
Det ska bli så kul :D

Och en annan sak som är väldigt kul är att mamma ringde förut och sa att jag ska få en dator i present :D
(jag fyller inte förns i maj.. men det blir i förskott) En laptop :) den är begagnad men det gör inget! Bara den är bättre än den jag har nu så är jag nöjd.



Lindamys.

Jag känner mig ganska glad idag :) Härligt är det!
Ha det mys.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas du får roligt. (TA DET LUGNT!)

2010-01-28 @ 16:19:05
Postat av: matilda

oj! i malmö bor ju jag! :)

2010-01-28 @ 21:02:53
URL: http://mattilivet.blogspot.com
Postat av: Malin

Åh, vad fint med en dator! Ih! Vad kul för dig <3 !

2010-01-28 @ 22:22:44
URL: http://opq.blogg.se/
Postat av: Robin

Hej Beccan! Skönt att höra att du mår bättre och kreativiteten är så himla rolig när den oväntat kommer och hälsar på ^^ Shit min chokladmuggskommentar blev heelt fucket ju, såg ut som en mug när jag gjorde den i kommentarfältet, men men. Såg dina "fattiga riddare" vad är det för något? Tyckte det såg ut som matiga potatisbullar nästan fast större? Nyfiken Kramar // Robin

2010-01-29 @ 23:14:49
Postat av: Lisa

Åh vad roligt det låter och hoppas du får det kul! bra att du är glad!

2010-01-30 @ 03:42:56
URL: http://popflickan.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0