Bröd.

Igår kväll/natt bakade jag bröd :)
De blev inte jättegoda - smakade alldeles för mycket mjöl eller jäst eller något.
Men med ost och blåbärssylt smakar de helt okej.


Igår var jag jättearg!
Alltså verkligen jättearg..
Jag har fått visus på min nya dator och kan inte använda den.
Så nu sitter jag vid min gamla, sega dator.
Jag hoppas verkligen att datorn går att fixa!

Tack förresten för alla fina uppdrag :)
Jag ska börja med ett av Malins uppdrag - Möt människors blickar och vik inte undan med blicken.
Så nu ska jag göra mig i ordning och gå en runda på stan, möta människors blickar :)
Senare ska jag och Vickie ut och åka pulka! Så mysigt!

Mys!


Kommentarer

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0