Framsteg.

Det börjar hända grejer.
Jag var på samtal på sensus idag.
De sa att jag har fått en plats på ett ställe som heter Nuevo :)
Jag ska få komma på samtal där först och se om jag vill börja där.

Jag vet inte så jättemycket om det än,
men jag vet att jag får börja i min egen takt.
Om mitt problem är att ta mig dit på dagarna så kommer personalen och hämtar upp mig.
Så jag kan inte komma undan haha.
Så småningom ska jag kunna gå fem dagar i veckan.

Där finns olika grupper, stora och små grupper.
Tillsammans ska vi hitta på olika saker - t.ex gå och träna gym tillsammans,
utflykter och liknande saker.
Personalen verkar bra vad jag har hört :)
Det finns psykologer, kuratorer att prata med om man behöver.

Jag känner mig glad :)
Äntligen ska jag komma igång med något!

Puss.


Kommentarer
Postat av: Joanna

Fan det där lät ju jättebra!

skulle va kul o höra mer om det sen :)

Lycka till!

2010-08-17 @ 19:28:51
Postat av: Lisa

Låter bra. kramar på dig.

2010-08-18 @ 01:06:39
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: mamma

Det låter jättebra!

2010-08-18 @ 21:19:30

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0