Mannen under trappan.


Var det någon som såg Mannen under trappan på ettan förut?
Det är en serie i fyra delar som är baserad på en roman av Marie Hermanson, första delen var ikväll.
Väldigt spännande och annorlunda tycker jag, lite läskigt. Något som jag skulle kunna få mardrömmar av, men det skiter jag i för det var så spännande och jag måste se de andra tre delarna.
Ni kan läsa mer om det här.

Klockan 10 imorgon ska jag till arbetsmarknadskontoret. Håll tummarna för mig!

Nu måste jag sova, har så ont i huvudet.
Mys och godnatt

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag såg det! Helt fantastiskt. Längtar ihjäl mig efter nästa avsnitt. (Men jag var så rädd att jag höll på att dö, när mannen under trappan sprang mot kikhålet i dörren!)

2009-09-14 @ 11:15:12
URL: http://opq.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0