God morgon.

Hejhej.
Det är så typiskt. Jag hade gått upp tidigt och gjort i ordning mig, skulle ta bussen in till arbetsmarknadskontoret men så ringer de och säger att hon som jag ska träffa är sjuk idag.
Jag vill ju att det ska gå lite snabbare med egen lägenhet, ekonomiskt bistånd och allt det där. Men jag får träna på mitt tålamod :)

Snart ska jag åka in och träffa Vickie, träffa hennes lilla hund som hon har fått hem! Mysmys

Jag vill ha en stor halsduk!

Inte riktigt så stor.. :) men nästan.

Mys

Kommentarer
Postat av: Love

Det ser helt overkligt ut. vilket garn dom måste ha haft o stickor som trädstammar...

2009-09-14 @ 11:43:48
Postat av: linda

Snyggt med stora halsdukar :)



Jag förstår, brukar också ha sånna dagar då allt bara känns hopplöst & meningslöst. Men bara ta tag i saken & kämpa vidare, det blir bättre med tiden!



Idag har jag varit i skolan & haft några möten, vad har du själv gjort?



Kram!

2009-09-14 @ 20:10:27
URL: http://halleang.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0