Dans.

Hej.
Jag kom nyss hem ifrån en danslektion på en och en halv timma.
Ragga var det, så nu har jag skakat rumpa.

Början och mitten var roligt och jag hängde med ganska mycket i alla fall,
men de sista 20 minutrarna då vi skulle börja med koreografin, gick det skitdåligt.
Det var så svårt och jag hängde inte alls med! Kanske var det lite för att jag tänkte "jag kan inte" och "jag är så dålig" och därför gav jag upp direkt.
Jag funderar på om jag kommer gå dit nästa gång.. Det är ju inte roligt om man bara står där som ett fån och gör helt fel hela tiden.

Nu ska jag packa och åka till Madde, Mullsjö.

Mys!

Min rumpa som jag har skakat lite extra på idag..

Kommentarer
Postat av: Malin

Klart du ska åka dit nästa gång! Även om du inte kan, så kommer du att lära dig. Det är nyttigt, tror jag. Jag hejar på dig!

2009-09-05 @ 17:44:22
URL: http://opq.blogg.se/
Postat av: mamma

Ge det några gånger till, innan du börjar tänka på att ge upp.

2009-09-05 @ 18:09:23
Postat av: johanna

vad roligt, har du gett dig på en danskurs alltså?:)



becca, jag lovar att de inte ser!! alla måste tänka på vad man själv är så de märker inte om du gör fel! gå dit igen, tänk vad du kommer lära dig:)

hälsa maddegullet från mig är du söt! puss&kram

2009-09-05 @ 21:51:49
URL: http://johannalene.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0