Torsdag.


Hejhej.
Ni får gärna ge mig lite förslag på vad jag kan göra här. Vad jag ska skriva, lägga ut för bilder..
Det känns som att det blir samma saker hela tiden - egobilder och tjat om hur jobbigt allt känns :)

Så vad tycker ni? :)

Imorn ska jag till psykologen och ätstörningstanten. Jag går bara dit varannan vecka nu och då känns det lite extra jobbigt att gå dit när det är så långt tid mellan. Jag får ont i magen när jag tänker på att jag ska dit imorn.. tänker att det skulle vara mycket skönare att slippa, men jag ska försöka.

Kramkram.

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är nog bra att gå dit och prata ialla fall. Du kanske måste det för att allt annat ska funka; försörjningsstöd, arbetsträning, lägenhet osv.

2009-10-01 @ 19:46:19
Postat av: Johanna

Beccsigullet! Jag är nästan lika röd som du i håret - betonar nästan - och det känns som när vi var 15 och klippte lugg o såg likadana ut;)Men det känns lite bättre nu. Haha. Det är ett roligt minne det där. Dina egobilder är bara fina, jag gillar dom. Puss gummsigullet!

2009-10-01 @ 20:44:30
URL: http://johannalene.blogg.se/
Postat av: anna

usch ja. det är skitjobbigt. klump i magen. men bara gört. du är ju den viktigaste personen i ditt liv. och sådana viktiga personer behöver en se till att de mår bra. jag hejar på dig. och önskar att jag kunde krama om dig. ganska jättemycket. fina du!

2009-10-01 @ 23:07:05
URL: http://splashingthewine.blogspot.com
Postat av: jennifer,

jag tycker om när det står om dig.

det är ju precis det som gör din blogg så unik.

2009-10-02 @ 00:40:51
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: Lovis

Lycka till idag! Det kommer att gå bra, du får bita ihop och kämpa, tänk att det nog är värt det även om det inte känns som det precis när du är där..Och jag tycker det är kul när du lägger upp bilder på saker du gjort och vilka kläder du har o sånt. Du har alltid så fina kläder! Kramkram!

2009-10-02 @ 08:12:06
Postat av: Emelie ♥

Jag håller med kommentaren ovan.. När du skriver om det själv så gör detta din blogg unik. Jag gillar dina egobilder och när du skriver om din vardag. Men jag förstår hur du tänker. Jag tycker också att jag skriver om samma saker hela tiden :)



Har du haft en bra lördag hittills?

Kram

2009-10-03 @ 18:47:15
URL: http://emelij.blogg.se/
Postat av: Somalia

Ohh vilken fin hårfärg, härlig blogg oxå=)

2009-10-09 @ 21:11:59
URL: http://somalia.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0