Pms o antidepressiva.

Hej.
Jag har pms.. det är inte roligt. Men jag har provat antidepressiv medicin under pmd-dagarna de senaste tre gångerna och det kändes ganska bra förra månaden. Men nu idag har jag kännt mig konstig, haft svårt att andas och jag tappar matlusten av tabletterna. Så imorn ska jag ringa till vårdcentralen och fråga om det finns annan medicin.

Det är så dumt att det ska vara så jobbigt med pms.. Det förstör ju allting.
Jag har mått bättre än på länge nu den senaste tiden och det som förstör är ju pms-dagarna.

Det är i alla fall väldigt kul att ha lägenheten att se fram emot :) Jag längtar efter att få inreda med massa färgglada saker, baka och laga goda maträtter i det fina köket. Och bjuda hem folk på middag och filmkvällar! Åå

Puss!


Kommentarer
Postat av: jennifer,

att börja med antidepressiva eller att höja dosen kan vara ett litet helvete i sig. usch... hemska minnen :/

2009-10-21 @ 21:40:24
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag vill på middag i ditt färgglada kök!! Höhö =)=)

2009-10-22 @ 10:42:56
URL: http://johannalene.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0