Nej.

Jag fick inte lägenheten.
Det känns tråkigt. Mest för att jag visste att ingen annan hade tittat på den och ingen annan hade visat intresse för den. Jag sa till hyresvärden att jag väldigt gärna ville ha den och jag får ju fast inkomst varje månad, även om jag inte har fast jobb (från arbetsmarknadskontoret).
När jag ringde dit i fredags för att höra hur det gick med lägenheten, om någon annan hade fått den sa hon att den inte var bortlovad till någon. Och jag tittade ju på den förra tisdagen. Om hon ville ha någon med fast jobb kunde hon väl sagt det då så jag hade kunnat leta efter en annan lägenhet istället.
Nu känner jag att jag skriver väldigt rörigt, men jag är bara lite ledsen på hyresvärden.

Men nu släpper jag det och letar vidare efter en annan lägenhet :) Kanske hittar jag en ännu bättre.

Ni gör mig glad som skriver så fina kommentarer och bryr er.

Mys!


Kommentarer
Postat av: Lovis

Dumma hyresvärd!! Tråkigt att höra:( Men det dyker säkert upp andra lägenheter som kanske är ÄNNU bättre:D lycka till med letandet! krams

2009-10-12 @ 20:22:30
Postat av: matilda

hej hopp tack för din lilla kommentar! hoppas du får en lägenhet snart, det hade varit himla kul att se hur du myser till den! jag tror det blir fint och jag tror att du får en snart.

2009-10-12 @ 22:10:52
URL: http://tamburen.blogspot.com
Postat av: Charlie

TACK :) puss



följ gärna min blogg via bloglovin!

2009-10-12 @ 22:30:03
URL: http://redandblack.blogg.se/
Postat av: m.donross

Yes, lill Gabriel!;D Haha aw ja!^^ Och du kommer säkert hitta en bättre lägenhet ska du se!:) Hoppas det är bra med dig!;D Kram!

2009-10-14 @ 23:53:47
URL: http://finest.se/marcellodonross

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0