Mysmys.



Jag ska snart in till stan och mysa med vänner och fika på Världens.
Jag känner mig fortfarande lite hängig, men jag är för rastlös för att sitta här hemma.
Och nu när Madde och Linda är här över lovet så vill jag ju träffa dom så mycket som möjligt!

Jag var på Erikshjälpen förut :) alltså det kommer nog vara lite farligt sen när jag arbetstränar på Myrorna - massa porslin, serviser och kläder! Mina köksskåp kommer vara proppfulla med porslin :)
På Erikshjälpen hittade jag fler koppar och tallrikar till min fina servis! Sen hittade jag fyra andra koppar+tallrikar som var fina och en fin burk! Å

Ha det mysmys.

Kommentarer
Postat av: matilda

sötsöt!

2009-10-28 @ 19:51:24
URL: http://tamburen.blogspot.com
Postat av: VIKTORIAE.BLOGG.SE - Bloggen som handlar om självkänsla, tankar och tips!

Sv: Hej och tack för dina tankar kring min blogg =)Får se hur jag gör, har inte bestämt mig ännu :)



Vill också åka och kolla in fynd på second hand!

2009-10-29 @ 09:44:10
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0