Ångestdag, men det blir nog bättre snart. :)

Hej.
Idag är det inte så kul.. Jag vet inte om det är för att jag inte har tagit antideppressiva medicinen på ett par dagar och jag har fortfarande pms..
Jag känner mig ledsen, men jag vet vad det beror på och det är ju bara pms. Eller bara och bara, det är väldigt jobbigt. Nu känns det som att jag skriver jättekonstigt, men jag hoppas ni förstår. Jag får alltid för mig saker då jag har pms. Som nu till exempel får jag för mig att ni tycker jag är jättekonstig för att jag berättar det här för er..
Ni är bra och ni är mysiga.

Maddes kaktus heter Tord. Eller hette den det?

Mys

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är fantastisk, låt oss hoppas att det går över snarast!



PS! Jag har blivit jätteinspirerad av din stil! Tänker försöka hitta lite folklore-kläder!

2009-10-25 @ 18:56:41
Postat av: Mamma

Du får tänka på att det beror på pms och att det blir bättre snart. Du kan väl ringa vårdcentralen igen och höra om det finns nån bättre med mindre biverkningar. Du är INTE konstig, även om känslorna säger så.

2009-10-25 @ 19:24:25
Postat av: Madde

Tror den heter Tord..det känns bekant. Jag tycker dte är så mysigt att vara med dig!

2009-10-27 @ 17:11:02
URL: http://hippiestick.blogspot.com

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0