Nu har jag klarat första veckan.

Ja, nu har jag klarat av första två dagarna och min första vecka på myrorna.
Idag var det riktigt jobbigt att gå dit, men jag klarade det trots gråt och social fobi! Jää
Det är så skönt att personalen är så väldigt snälla och bra :)
Jag klarade till och med av att vara ute i butiken och putsa skor och inte bara stå inne på lagret, jag känner mig duktig!
Jag funderar på om jag kommer klara av att gå dit alla dagar, om det ska vara lika jobbigt som det var i dag så känns det svårt. Jag är rädd att det kommer bli som vanligt - att jag ger upp och stannar hemma istället och slutar på myrorna. Men jag får helt enkelt stå ut och fortsätta kämpa på.

Middag. Inte så färgglatt, men ganska gott.

Nu ska jag till Erikshjälpen och se om jag kan hitta lite köksgrejer.
Mysmys

Kommentarer
Postat av: kickan34

så känner jag med. alla dagar i veckan typ. hur ska man orka?! Men när jag väl e där tycker jag det e kul, och roligare än om jag bara hade vart hemma. :)



Man lär sig nåt nytt varje dag. Jag hade ingen aning om att det fanns nåt som hette bromsnipplar. :) :P KramKream

2009-11-04 @ 17:33:02
URL: http://kickan34.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag tror nog det blir bättre ju fler gånger du går dit. Jag tror att du kommer vänja dej.

2009-11-04 @ 18:25:44
Postat av: yasmine

Vet vad du menar, har varit i samma situation.. men det gäller att kämpa så blir man så otroligt stolt över sig själv sen!

kramis!

2009-11-05 @ 23:10:02
URL: http://smutsigatassar.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0