Internet! :)

Nu har jag fixat internet här i min lägenhet!  :D

Jag börjar känna mig lite mer hemma här nu.
Jag önskar jag kunde säga att allt är superbra och jag är lycklig i min nya lägenhet,
men tyvärr. De senaste dagarna har jag kännt konstant ångest och fy vad jobbigt det är.
Jag vet inte varför det är så.. kanske beror på vädret och mörkret.
Men jag ska inte ge upp, jag SKA bli bra, glad :)

Imorn ska det i alla fall bli hur mysigt som helst! Madde kommer hem och på kvällen ska vi - jag, Madde, Lina och Vickie på nattbio! Twilight, först första filmen och sen den nya! Å det ska bli så mysigt!

Det var några av er som ville se bilder på lägenheten :) det kommer snart, jag måste bara ha en kamera först..
..mamma, får jag låna din? :)
Så länge får ni nöja er med en gammal bild.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Lo

Hrm, jag tycker egentligen inte det är så konstigt om ångesten uppkommer. Dels så är det ju en helt ny omställning, att flytta hemifrån. och sen blir det ju en helt annan sak när man inte har lika mycket folk omkring sig längre. Det blir tystare, ensamnare, kanske t.o.m lite deppigare. Jag vet att när jag är ensam hemma i huset i hemstaden så kan jag ibland fyllas av världens deppkänsla. Bara för att det just är så tomt och tyst och nersläckt i resten av huset. Men sen kommer kanske systern och pojkvännen hem och då blir det plötsligt en helt annan stämning. Då blir det LIV i huset. Det är inte bara jag ensam där längre. Man hör röster, hör rörelser, det är fler lampor tända. Det blir verkligen en helt annan stämning



Så ja, det kanske bidrar lite för dig?

Känner du att du blir isolerad?



Fan det gäller verkligen att göra det hemtrevligt och skapa sin alldeles egna lilla oas med bra atmosfär. När man väl börjar känna sig hemma och känner att 'det här är min lägenhet, det här är jag' Då kommer det bli bättre!



Vad tror du?

2009-11-19 @ 01:34:28
URL: http://meloy.blogg.se/
Postat av: kickan34

tycker du har fin röd färg i håret!! :) man måste bleka först för att få de så va!? Kram. ja tror det blir bättre snart.. hoppas jag.. när man vant sig lite.. att känna att lgh e ens egen e stort. hm Kram

2009-11-19 @ 02:11:46
URL: http://kickan34.blogg.se/
Postat av: jennifer,

du är så fin, så fin

2009-11-19 @ 07:03:16
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: lisa

sötis.



jag tog bort ett blogginlägg och du hade kommenterat på det :( Buhu.

2009-11-19 @ 08:33:43
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: lisa

Åh du är så himla fiiiin. hoppas du ska trivas och inte ha sån ångest snart. och vi kommer må bra på riktigt någon dag! puss

2009-11-19 @ 18:11:58
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Åsa W.

Klart du får låna kameran.

2009-11-20 @ 14:19:58

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0