Sjukgymnastik

Idag har jag varit hos en sjukgymnast.
Jag ska få "lära känna" min kropp så att jag kan inse att jag inte är tjock utan att jag faktiskt är smal.
Eftersom det var första gången pratade vi mest och lärde känna varandra lite grann, men jag fick prova en grej och det var massage med en boll. Jag fick ligga på mage så rullade hon bollen över min rygg och jag skulle känna efter hur den rullade. Jag kände ryggraden och revbenen när bollen rullades över ryggen, ni kanske inte fattar vad jag menar men jag vet inte hur jag ska förklara det bättre. :) Kanske är jag smalare än vad jag tror.
Jag tror det är väldigt bra att gå till en sjukgymnast om man har en ätstörning, det kan nog faktiskt hjälpa.

Jag vill baka och greja! Baka en massa fina och goda bullar, kakor, pajer, kladdkakor... Nu blev jag väldigt sugen på kladdkaka med grädde! :) Kanske ska baka något sen.

Mys på er och ha en asbra helg!

Förresten så släkten hem till oss imorgon - vi ska fira Emelie som fyller år idag.
Det blir spännande för farmor, farfar och Kim kommer då och det är första gången jag träffar dem efter allt som har hänt. Det ska bli intressant att se hur det blir. Jag är fortfarande lite besviken på dem.

Nu ska jag mysa!

Kommentarer
Postat av: Åsa

SV: Visst skulle man? :) Okej, ett rätt iaf! Jag har själv en liten valp. Blandning mellan chinese crested, pudel, papillon och cockersspaniel. Blandraser är härliga :)

2009-05-15 @ 14:37:32
URL: http://asastark.blogg.se/
Postat av: mammabecka

Vad bra att du börjar förstå att du faktiskt är jättesmal!!!!!!!!!!! KUL!



Och nu gjorde du mig sugen på kladdkaka. Tror dock inte att jag har varken tid eller ork ikväll, men gott skulle det vara. Mmmmmmmmmmmmm!!!



Okej, självklart ska du kolla upp det där med magen om det gör dig orolig. Bättre det än att du svälter! :)



TACK förresten!!!! Blev glad av din comment :)



Lycka till med kalaset, hoppas det blir god stämning och en massa gott att äta - och SJÄLVKLART en lycklig liten Emelie!!



Kram!

2009-05-15 @ 19:55:25
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Madde

oj vad bra då om du får göra sånt:)

Fy vad gott med kladdkaka aaaaaah vad gott!

2009-05-16 @ 00:35:39
URL: http://hippiestick.blogspot.com

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0