Sensus

Idag har jag varit på sensus och pratat lite om arbetsträningen. Jag har fått en tid hos en tant som kanske kan hitta ett passande ställe åt mig. Det känns läskigt, men kanske ändå lite bra att få komma iväg och få in lite rutiner.
Det var så skönt att mamma följde med dit! Jag kände mig så orolig igår när jag tänkte på hur jobbigt det skulle bli att ta mig dit själv så jag frågade mor om hon kunde följa med och det kunde hon. :)

Nu är det två jobbiga saker avklarade denna vecka - ätstörningstanten och sensus. Bara en jobbig kvar och det är psykologen imorn, men som tur är ska mamma följa med då också. Jag ska lära mig att gå ensam någon gång, men jag orkar inte det just nu.

Pappa köpte färg igår så nu ska jag ut i uthuset och måla igen! :)

Ha en mysdag!

Kommentarer
Postat av: mammabecka

Åh vad skönt att du har din fina mamma! Kul att börja måla! Längtar efter att få se resultatet!!



Lycka till hos psykologen imorrn!

kramar

2009-05-05 @ 18:23:50
URL: http://mammabeckas.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0