Nu får det vara nog.

Jag måste skärpa mig nu!
Man kan ju faktiskt dö.. Så jag har bestämt mig, igen, för att jag måste börja äta ordentligt.
Det är svårt, men jag måste ge det en chans nu. Det kanske kan bli bra om jag verkligen försöker och inte ger upp så fort jag har gått upp i vikt och ser mig i spegeln. Jag måste sluta bry mig så himla mycket om hur jag ser ut!

Ingen blir gladare av att jag blir smal - inte ens jag och det vet jag, så jag ska verkligen försöka att ge det en chans nu.
Det är bara så jobbigt att se mig i spegeln för jag tycker att mitt ansikte ser så runt ut och allt ser så stort ut, men det måste ju vara fel eftersom jag väger för lite så jag kan omöjligt vara mullig eller tjock!

Jag får inte ge upp så snabbt nu.


Allt blir så grått när man lägger all sin kraft på att bli smal och fin - det är ingen bra lösning.

Jag ska försöka att fokusera på andra saker jag kan - sticka till exempel.
Min psykolog gav mig en uppgift och den var att jag skulle skriva en lista på saker jag kan och fukusera på dom istället för att bara ha fokus på att klara av att vara smal och se bra ut. Jag klarar ju faktiskt av andra saker, många andra saker!
Förlåt för ett deppigt inlägg, men snart kanske det kommer lite mer färg och glädje här i bloggen.
Jag vill ha mera färg! :) Det blir man glad av!

Ni är bra! Puss på er

Kommentarer
Postat av: Elin

Hejsan! Tror inte du vet vem jag är, men vi har träffats några gånger(för lääänge sen)... kompisar som känner kompisar typ ;)

Lyckades hamna på din blogg för nån vecka sen och önskar verkligen att du ska få må bra! =/ =) Tycker iallafall att du är jättefin och inte alls behöver bli smalare! Var bara det jag ville säga =) Kraam

2009-05-28 @ 21:14:09
URL: http://daansandetjej.blogg.se/
Postat av: :) Avis

Så himla fin bild på dig, du är supersöt! Jag sitter och blir alldeles avundsjuk på att en del är så förbaskat snygga och har en sjukt häftig stil! Skulle vilja vara som du! :)

2009-05-28 @ 21:33:14
Postat av: mammabecka

Tyckte inte att det var särskilt deppigt!!! Jag vart jätteglad av ditt inlägg. Hoppas att du kan se hur vacker du är snart. Bara ät när du behöver och om du så måste så får du väl ta ner alla speglar i hemmet under en tid! Du är finare än du anar!



KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM





Ps.



"Då blev jag rädd!



Jag har varit och besökt min kompis Rebecca.W och tog genvägen genom skogen.Det var mörkt Men jag trodde att det skulle gå fortare än att följa vägen.

Snart märkte jag att jag var vilse.Plötsligt stannade jag till, det dunkade i träden jag hörde tunga fotsteg komma närmare- och närmare sedan märkte jag att det bara var min pappa som kom han såg mig och sa fölg med hem så ska vi äta mat. Jag fölgde med hem och gick aldrig mer den vägen mer



:-) SLUT"



Den skrev jag typ några dagar efter att jag fyllt 9, hähä..

2009-05-28 @ 23:14:10
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Madde

Å jaaaa alltså shit vad vacker du är! och så mysig stil! Becca, Becca, Becca min vän! :) Tänk att jag är din vän. Det är ju helt underbartfantastiskt!! Det låter som väldigt sunda tankar du har! Då blir jag glad:) Vill ju att du ska se dig själv på RÄTT sätt..som alla vi andra ser dig:)



Håller med gabbe i en sak. "Det finns 6,6 miljarder olika typer av människor. Varför ska man vara smal?" och är man redan jättesmal..så borde man ju inget annat än vara nöjd....Puss puss älkade älskade ÄLSKADE vän!

2009-05-30 @ 00:54:15
URL: http://hippiestick.blogspot.com
Postat av: Vickie

Becca du är sååååååååå bra!!! Thats the spirit! Du är vacker & du kommer blir mycket finare nu när du börjar äta ordentligt! Så det så! Kraaam

2009-06-01 @ 21:43:11
Postat av: Jessica

Hej lilla vän. Du är så vacker man kan bli, ska du veta <3

2010-03-16 @ 19:34:40
URL: http://peessiii.bloggerska.se

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0