Liten flicka, som en liten ängel.

Nu äntligen har jag delat ut reklam för sista gången! Jag har sagt upp mig och det känns så skönt! :)
När jag var ute med reklamen kände jag mig så ful och tjock.. Det låter töntigt kanske men så var det i alla fall och då kom det en liten tjej på en cykel och sa "Vad fin du är."
Det var så passande, jag behövde verkligen få höra det just då.

Nu ska jag äta snart, det blir kyckling och ris (tror jag). Det känns lite jobbigt att äta kyckling för jag har ätit bara vegetariskt nu ett tag, men jag älskar ju kyckling så det ska bli gott.

Mys!

Kommentarer
Postat av: mammabecka

Åh! Vad härligt att få höra. Tänk om alla kunde slänga komplimanger omkring sig så fort de träffar någon. Vad bra alla skulle må! Hon har ju helt rätt också, du är ju så fin!



FUSKIGT med kyckling dock! *aaarrrrggghhhh* Är sååå sugen på kyckling och ris! Mums!!! Coffe är en tråkmåns, han äter inte kyckling, ris, fisk, skaldjur och så vidare. När jag träffade honom åt han inte ens kött, men nu har jag tvingat i honom det. Mohahaha! :P



Det konstiga är att han alltid har älskat korv.. Bara korv.. Hmmm :P



Kram på min fina vän!!

2009-05-23 @ 18:47:18
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Madde

Åh vad härligt att hon sa det. Ja dte är ju det jag menar! Att folk som ser dig tänker ju bara såna tankar men hur ofta går man fram till en främling och säger att den är fin. Jag önskar att du kunde höra allas tankar om dig..(och att du skulle ta åt dig) För oj vad mycket fint du skulle få höra då!

2009-05-24 @ 13:08:41
URL: http://hippiestick.blogspot.com

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0