Ätstörningstanten.

Nu har jag varit hos ätstörningstanten.
Det var skönt att prata med henne, hon är så snäll!

OJ! Nu loggade jag in på min hotmail och ser att jag har fått ett mejl från farfar!!

Hej, lilla Rebecka
Vi tycker så mycket om dej liksom du sa att du tycker om oss, och det är väldigt tråkigt att det blivit på detta viset, för egentligen, just ingenting.

Hls Farmor o Farfar

Jaa... vad ska man säga..
Jag undrar om han förstår att det var han som startade det hela för att han sa som han sa. Så att han inte tror att han har rätt denna gång.
Det är väl skönt att han skrev mejlet, det hade varit ännu bättre om han hade ringt, men jag vet att han är väldigt rädd.
Jag tror att det kan bli bra snart så att vi kan träffa dem, det kommer ju inte bli helt som vanligt igen men det kommer säkert bli bättre i alla fall.
Jag undrar hur det blir nu i veckan. Både jag och farmor fyller år och vi brukar ju fira det.. jag vet inte om farfar vågar komma hit på torsdag när jag ska firas och jag vet inte riktigt om jag vill det heller. Det kommer säkert bli så konstig stämning.

Nu ska jag fixa lite i uthuset och börja såga brädor till loftsängen som ska byggas! :)

Mys!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag hör hur du spikar och har dej. Det blir nog fint där.

2009-05-04 @ 15:49:09
Postat av: Madde

Oj vad skönt ändå liksom. Måste väl kännas skönt?

härligt med uthuset:)

Jag saknar dig..varför bor du inte här på internatet?

2009-05-04 @ 18:05:57
URL: http://hippiestick.blogspot.com
Postat av: mammabecka

Men vad trist att "de" inte riktigt verkar kunna erkänna att det faktiskt var Seve som började allting. Stå på dig!



Coffe fyller år samma dag som dig :)



Ha det så kul i uthuset!! Vill se fler bilder sen!! :)



KRAM!

2009-05-04 @ 21:14:10
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Kadri

vad skönt att man har någon o prata med

2009-05-04 @ 21:37:54
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0