Torsdag.

Idag kändes det mycket bättre på dagvården! Det gick lätt att äta (förutom att jag tycker det är så jobbigt att äta med så många, jag får för mig att alla kollar på mig och känner mig inte så bekväm) och jag tänkte att jag var där för MIN skull, så det var skönt. Nu börjar vi lära känna varandra och så med så idag hade vi det rätt så kul tillsammans. Det känns som att vi kommer bli ett bra gäng vi fyra och personalen - mys!
Idag hade vi vår första musikterapi. Då får vi prova på att spela instrument, måla, sjunga och bara lyssna på musik. Jag tyckte det kändes jättejobbigt med det där att måla, spela och sjunga. Jag känner sån prestationsångest inför det, men efter att vi hade varit där idag och provat på att spela djembetrumma. Det kändes inte så farligt eftersom vi alla spelade tillsammans så nu känns det som att jag inte behöver vara så orolig för det.

Imorn ska jag till psykologen. Det känns inte så jättekul, men jag hoppas att mamma följer med mig dit så att jag kommer dit överhuvudtaget. Efter mitt samtal med psykologen ska jag prata med en tjej om arbetsträning och lite sånt. Och om det är möjligt att få bidrag så att jag kan få en lägenhet. :) Jag hoppas att det går! Det känns som att det skulle göra mig lite gladare.. kanske. Så jag hoppas!

MYS

Kommentarer
Postat av: mamma

Allt gick ju ganska bra idag. Synd att du inte fick prata om arbetsträningen. Men det kommer...

2009-03-13 @ 13:15:35

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0