Tisdag

Mornmorn!
Idag ska jag ha en sån där mys-dag igen. Ta det lugnt och bara mysa! :) Kanske sy något, sticka på mina sockor, skriva brev till Madde, gå promenad. Mysdag.
Det känns lite läskigt nu när jag börjar växa i mina kläder.. Men det är väl så det ska vara, jag måste ju faktiskt äta mat. :) Men nu märker jag ju att jag blir större och det är lite läskigt bara, men jag kommer ju inte bli större än jag var när jag åt normalt förut, för några månader sedan och det känns ju bra.
Men nu ska jag tänka positivt idag och försöka leva i nuet och ignorera alla konstiga tankar!

Ha en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det känns skönt att du är på bättringsvägen.

2009-03-03 @ 12:54:24

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0