Fredag!

Det var en redigt jobbig frukost! Men ner gick den! Jag undrar varför det var så himla jobbigt idag, men det är väl så vissa dagar är det jobbigt andra dagar känns det helt okej att äta.
Snart ska jag få träffa lilla Maddis! :D:D:D Det ska bli härligt! Det känns så jobbigt bara att åka bort någonstans för jag blir så orolig för vad jag ska äta och när, ändå ska jag bara åka in till stan i några timmar och Madde och jag har bestämt att vi ska laga lunch tillsammans. Det går nog bra!
Ikväll blir det partaj! :) Jag ska med Lina och hennes kompisar till Hugo och kanske till Palace.. Palace verkar SÅ tråkigt tycker jag men jag har ju aldrig varit där så jag ska inte säga nåt.

Ha en skitbra fredag och NJUT! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ha så kul ikväll! Partaja så de knakar så glömmer du nog bort den jobbiga frukosten :)

2009-03-07 @ 15:02:34
URL: http://emmmas.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det blev väl en bra kväll till slut?

2009-03-07 @ 18:42:28
Postat av: Becca

Ja, kvällen blev bra till slut! Skönt att dansa loss lite grann och tänka på annat! :) Tack Emma jag hoppas du hade en bra kväll du med! :)

2009-03-07 @ 19:08:57
URL: http://beccatroll.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0