Klänningar.

Jag försökte leka modell. Jag känner mig faktiskt fin idag :) så jag är nöjd med bilderna.
Det känns lite töntigt att lägga upp massa bilder på sig själv där jag försöker leka modell och speciellt när bilderna är så seriösa, men jag passade på att ta många bilder nu när jag faktiskt känner mig fin! :)


Köpt på indiska, men jag tycker inte om den.. bara lite grann.. eller jag vet inte vad jag tycker om den..




Mammas gamla skjorta som jag sydde om till ett linne eller en kort klänning, lite mysig.




Köpt på myrorna och omsydd.


Den här är också köpt på myrorna och omsydd.


Det här är ingen klänning.. :) men det har jag haft på mig idag och så ville jag visa mina fina skor igen som faktiskt har töjt ut sig lite, de är fortfarande för små, men det skiter vi i.

Ikväll ska jag ut och dansa!! :D
Jessica ringde och frågade om jag ville följa med ut och JA det vill jag!
Det ska bli så kul! :D
Det som är jobbigt är bara att hitta något att ha på mig nu.. svårt.

MYS på er!

Kommentarer
Postat av: mammabecka

WOW vad snygg du är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



och den första klänningen var visst snygg. Och alla klänningar du har sytt om är jättefina! Vad duktig du är!!



kramar och ha det så kul på dansgolvet :)

2009-06-03 @ 21:58:57
URL: http://mammabecka.se
Postat av: Eka!

Coola skor! Den röd(?)rutiga klänningen var väldigt fin! Och den omgjorda skjortan, alltså inget var ju fult, men haha, du fattar :)

2009-06-04 @ 01:16:03
URL: http://ekaaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

vad fina klänningar du har!! åå allt var ju jättefint..:) gillar den rutiga skjortan!

2009-06-04 @ 15:03:35
URL: http://johannalene.blogg.se/
Postat av: Vickie

Hallo Becca!

Du har så snygga kläder! Värsta duktig också som har sytt om så mycket grejer. Slå klackarna i taket :) kraaam

2009-06-04 @ 19:25:47
Postat av: Madde

Åh shit vad fin du är Becca! Och extremt fina klänningar och så! Du passar verkligen i klänning! Fina fina Becca!:)aah galet vad du är bra!



[Haha jaa det var ju aslikt Karutchi hahahahaha!]

2009-06-04 @ 21:59:05
URL: http://hippiestick.blogspot.com
Postat av: Mamma

Är det där min gamla skjorta är...Fint alltihopa!

2009-06-05 @ 18:45:25

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0