Lycktstolpevärmare.

För ungefär ett år sedan var jag och Madde ute på ett litet äventyr en natt.
Vi satte upp 27 stickningar i Norrköping, det tog många timmar. Det var väldigt spännande för vi hade inte bett om tillåtelse att sätta upp dem och då kunde vi få böta. Så fort vi hörde en bil trodde vi att det var en polisbil, väldigt läskigt tyckte vi.
Ungefär en vecka (?) senare såg vi en av våra lycktstolpevärmare på norrköpings tidningens framsida.
Lina skrev in till tidningen att hon visste vilka vi var och sedan fick vi vara med i en intervju, spännande.

Rubriken där uppe (om brofel) behöver ni inte bry er om :)







Jag vill göra om det snart Madde! Jönköping?

Mys!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag kommer ihåg dom fina konstverken. Speciellt den som satt på Vaxkupans dörrhandtag.

2009-07-22 @ 10:58:59
Postat av: M

ÅH, vad fint <3 Älskar sånt här.

2009-07-22 @ 12:37:55
URL: http://opq.blogg.se/
Postat av: jennifer,

åh, världen blir så mycket finare på det viset.

2009-07-22 @ 19:20:59
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: Joanna

Coolt coolt! Jag älskar verkligen sånt här!

en kompis till mig nere i portugal gör hjärt-klistermärken och sätter upp för att sprida kärlek. Jag har också fått en del och satt upp i några städer här i sverige :)

Det är så fint

2009-07-23 @ 13:40:54
Postat av: A

Nej, har du hållit på med sånt!! Det var nån gång som det fanns massa sånt här i sthlm också. Tyckte det var jätteroligt!! Mycket trevligare än klotter. Det här är ju så mysigt och kul att titta på!

2009-07-27 @ 19:58:49
URL: http://annmi.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0