Onsdag

Det var en tuff dag idag. I alla fall morgonen. Jag skulle till psykologen och prata och det kändes väldigt jobbigt att ta mig dit idag. Tänkte först stanna hemma, men sen bestämde jag mig för att vara envis! Jag kände mig så stark som för en gångs skull klarade av att ta mig dit när jag nästan hade bestämt mig för att jag egentligen ville stanna hemma.
Jag tänkte att det skulle vara så skönt att bara stanna hemma och mysa och ta det lugnt, men sen tänkte jag igen och kom på att jag skulle inte kunna njuta av det ändå för jag skulle bara känna mig dålig för att jag inte hade klarat av att ta mig dit. Och jag tänkte också - tänk vad stolt jag kommer vara om jag tar mig dit och går emot ångesten och det kommer kännas så skönt efteråt! Och jag gjorde det!



Te i fin kopp!



Mellanmål - fruktsallad med vaniljkeso (keso + vaniljyoghurt + kanel) och lite riven chilichoklad på!


En klänning jag sytt en gång i tiden, den sitter inte helt perfekt men jag tycker den är rätt så söt ändå. :)

Jag vill ha VÅR! Åå vad jag vill ha vår! Vår vår vår! :)

MYS

Kommentarer
Postat av: Madde

alltså shit vad bra du är!! Jag är sjukt stolt!!:DÅÅ:)

och shiiit vad gott det ser ut! Värsta exotiska! Vad duktig du är! och shit värsta fina klänningen! Jag har sett den förut men den är jättefin! Du är duuuktig:) Puss!!

2009-02-25 @ 23:54:54
URL: http://hippiestick.blogspot.com

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0