Morn morn!

Alltså jag måste sluta tänka så mycket på mat! Det går inte en enda minut utan att jag tänker på mat! Vad jag ska äta, vilken tid, vad jag ska äta nästa dag och jag kan inte somna på kvällarna för att jag tänker på morgondagens måltider. Jag ser fram emot dom så mycket och planerar i minsta lilla detalj hur dom ska se ut. Jag tror inte det är normalt att tänka så här mycket på mat! Jag får nästan ont i huvudet av alla tankar. Men det är i alla fall skönt att jag kan äta regelbundet nu och att jag tycker om mat!



Min goda frukost: Yoghurt + krossade linfrön + hallon och blåbär + valnötter + lite kakaopulver
Macka med banan, ost och grillkrydda i micron
Irish Cream kaffe med skummad mjölk

Den varma mackan var jättegod, prova den!

Idag ska Emelie och jag gå på bio och se Bolt. Det ska bli jättemysigt, bara jag och lillsyrran.
Och nu ska jag försöka att inte tänka på vad jag ska göra för lunch.. och glömma all annan mat. Det är svårt.

Tjing!

Kommentarer

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0