Lördag!

Idag har jag varit hemma hos mormor och firat henne, hon fyller år. Jag glömde ta kort på sockorna jag gjorde till henne... inte bra. Men hon blev glad för dom i alla fall och jag var nöjd!

Ikväll ska jag, Madde, kanske Lina och Johanna gå ut och dansa loss på Hugos! Om inte Madde har ändrat sig som vanligt.. hon brukar aldrig vara på humör precis innan, men annars får jag tvinga henne för det brukar ju alltid bli jättekul när vi väl är där!

Jag vill så gärna ha en egen lägenhet! Det skulle vara så mysigt! Men det går ju inte när man inte har något jobb. Jag måste skaffa mig ett jobb.

MYS MYS MYS

Kommentarer
Postat av: Madde

wohooo vad härligt det var att dansa och allt!!! iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhH! Härlig blogg föresten! Ska jag börja läsa regelbundet! Puss på dig gosmysvän! Tycker om dig!! Tycker om dig!!! Tycker om dig!!!!

2009-02-15 @ 15:27:49
URL: http://hippiestick.blogspot.com

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0