Brev!

Brev är härliga! Man blir så glad av dom! Tack Madde! :)



Idag har jag och mor varit i stan och handlat lite grann.
Jag köpte två klänningar på myrorna som jag måste sy om lite grann. Sen köpte jag något som jag är så glad för! Ett par röda jättefina skor på Life hälsobutik! Det som är lite jobbigt är att dom är i storlek 36.. jag har i vanliga fall minst 38 i skor! Men dom fanns inte i större storlek och jag tyckte om dom så mycket så jag var tvungen! Så nu sitter jag hemma med tjocka sockor och skorna på - jag hoppas på att dom ska töja ut sig lite! :)
Jag ska lägga upp bild på dom snart.

MYS

Kommentarer
Postat av: Madde

haha kul att du la ut bild på det!:D myyyys min uderbara vän! (Jag älskar att få brev av dig!)

2009-02-28 @ 00:45:37
URL: http://hippiestick.blogspot.com

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0