Bra humör!

Det känns så bra för jag är faktiskt på ganska bra humör idag! Härligt! Jag vet inte riktigt varför jag är det.. Eller det kan bero på att jag såg Sex and the city igårkväll. Det låter väldigt töntigt, men det är faktiskt en riktig må-brafilm! Åå vad jag tycker om den!



Jag hyrde även en annan film som var lite udda sådär. Penelope heter den. Den handlar om en tjej som föds med ett gristryne och behöver en man som kan bryta förtrollningen så att hon kan få en vanlig näsa. Det låter som att det är en tönt-film men det var en fin film tycker jag. Den var bra, inte jättebra men bra!



Snart ska jag ut och dela reklam. Inte jättekul, men jag får ju betalt och det är ju inte så jobbigt egentligen. Det känns så bra och lite konstigt att vara på bra humör, det var så längesen jag var det. Det kanske beror på att jag har ätit lite mer dom senaste dagarna. Vad spelar det för roll hur smal eller tjock man är? Det har ju ingen större betydelse! Jag måste börja tänka mer positivt och fortsätta äta!



Jag gillar ordet mys om ni inte har fattat det än, så MYS på er!

Kommentarer
Postat av: Madde

ÅÅÅ beccamys! vad glad jag bliiir!! :D Ja sex and the city är härlig:) Nu har jag sett filmen med Rob i hockeyfrilla haha. han var ju svinsnygg iaf!! Puss pååå diiiiiiig!!!!

2009-02-17 @ 16:12:58
URL: http://hippiestick.blogspot.com
Postat av: Joanna

åh, vilken fin lampa!

2009-06-12 @ 20:38:27

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0