Bra dag.

Det har varit en bra dag idag tycker jag! Känns som att maten går mycket bättre, det går liksom lättare och lättare även om magen känns svullen och för stor så försöker jag att inte bry mig så mycket om det. Det är ju liksom inte så att folk går runt och tänker på hur svullen min mage är och jag tror inte att det är någon som bryr sig speciellt mycket om det heller. Jag måste sluta tänka så himla mycket på vad alla tycker och tänker om mig!

Just nu sitter jag och kollar in en massa goda recept på Arlas hemsida! Jag är så inspirerad till att laga en massa goda middagar och luncher och goda frukostar! Jag tycker det är jättekul att laga mat, men gör det inte så ofta - jag har ju mamma... Och jag har så dålig självkänsla och vågar inte riktigt laga mat när mamma ser på, låter konsigt kanske men det känns som att jag bara gör fel hela tiden. Något jag måste jobba med. :)



Hare fint!

Kommentarer
Postat av: Johanna

GULLULLA! <3

2009-02-18 @ 12:54:06
URL: http://johannalene.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0