Ätträning

Idag har jag varit på min första ätträning. Det var jättemysigt tycker jag!

För dom som är nyfikna på vad vi gör där är:

Vi börjar med pausrörelser. Man typ stretchar och lite sånt.
Sen har vi lunch tillsammans och efteråt pratar vi om hur det kändes och om det var jobbigt.
Sen är det vila i 30 min till avslappningsmusik.

Det var jag och två tjejer till som verkade jättesnälla och  så var dietisten med också.
Jag ska gå dit två gånger i veckan.
För dom som inte vet så har jag alltså haft lite problem med maten på senaste tiden,
ville bara säga det.

                         MYS på er !

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du, det där låter verkligen mysigt =)Kul att tjejjorna var trevliga!



Puss på dig gullunge.





2009-02-03 @ 22:47:18
URL: http://johannalene.blogg.se/
Postat av: Jessica

Men sötnos, du måste ju äta. Men vad bra att du får gå dit då.. det verkar ju skitbra :D

2009-02-05 @ 15:34:11

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0