Anorexia

Jag läste om en tjej i extratidningen idag. Hon har anorexia, eller hon är på bättringsvägen. Hon vägde som minst 35 kg.. jag borde inte läsa om ätstörningar och allt som har med viktminskning att göra. Jag känner mig dålig bara för att hon vägde mycket mindre än mig. Så nu har jag förbjudit mig själv att läsa om allt sånt, även om jag tycker det är hur intressant som helst så ska jag inte läsa det!

Jag tycker det är så jobbigt att vara social. Nu är jag så van vid att vara hemma och äta regelbundet och är lite rädd för att åka iväg någonstans. Bara så ni vet det - jag tycker om er fortfarande, jättemycket mina vänner! :) Så att ni inte tror att jag inte vill vara med er för det vill jag!

Matbloggar är jättebra tycker jag! Alltså nu menar jag inte anorexia-bloggar utan sunda matbloggar som har en massa härliga recept. Jag gillar speciellt bloggare som inte bara äter nyttigt hela tiden, utan dom ska unna sig godsaker också! Jag tycker det känns bra då för då vet jag att det inte är bara jag som unnar mig choklad och glass då och då. Så sunda matbloggare får mig att vilja äta och att vilja kämpa på! :)

MYS

Kommentarer
Postat av: Madde

ÅÅÅH Du är klok! Härlig Och bra!! iiiih! TYcker om dig!

2009-02-25 @ 10:12:25
URL: http://hippiestick.blogspot.com

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0