Magsjuk

Jag vaknade tidigt imorse och kände mig väldigt kissnödig så jag gick på toa. Jag blev jätteyr när jag ställde mig upp och det kändes som jag skulle svimma så jag la mig på golvet i hallen. Som tur var va pappa vaken. Jag där låg en stund tills det hade lugnat ner sig. Sen gick jag upp och la mig i min säng igen.
Lite senare vaknade jag igen och kände mig väldigt illamående så jag gick ner till toan och var väldigt dålig i magen. Diarré och spya, det är härliga grejer det.
Jag låg i min säng och sov och spydde, sov och spydde.. Det är så äckligt att spy galla. Nu känns det bättre och jag har fått i mig en macka och påskmust. Påskmust är så gott!

Nu ska jag slappa och se den svart-vita filmen på ettan. Jag känner mig väldigt hungrig så jag ska nog ta nåt mer att äta snart.

Mys

Kommentarer

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0