Kväll.

Magsjukan gick snabbt över som tur var. Jag är bara lite seg nu efteråt. Ska sova snart.
Idag ringde Becka till mig! Jag blev jätteglad! Min barndomsvän som jag inte har träffat på ganska länge. Hon är lika gammal som jag (18 år) och är trebarnsmamma. Cool är hon! :) Ni kan kolla in hennes blogg här.
I alla fall så frågade hon om jag ville komma och hälsa på hennes fina familj och jag sa JA! Nästa tisdag ska jag och bror min åka och hälsa på henne. Det ser jag fram emot! Mysigt ska det bli!

Imorn ska jag till psykologen. Det känns både skönt och jobbigt. Skönt att få prata av sig och få lite tips och motivation av min braiga psykolog. Jobbigt för att jag får sån ångest inför det. Jag tycker det är väldigt jobbigt att öppna upp mig och känna efter. Känna hur jag egentligen mår. Jag är väldigt tacksam för att jag har fått en sån bra psykolog som inte bara ger mig några "må-bra-piller" utan han försöker verkligen hjälpa mig. Skönt!

Nu ska jag sova.

Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Madde

Ja vad kul att du ska träffa Becka!!

Jag tycker också om din psykolog!

2009-04-15 @ 14:19:48
URL: http://hippiestick.blogspot.com
Postat av: Fotograf Matilda Söderström

sv: Tack, vad glad jag blir :) Jag besökte också Becka igår, helmysigt :)

2009-04-15 @ 20:40:00
URL: http://greenapple.blogg.se/
Postat av: Becca

Ja! det är jättekul att jag ska göra det! Mysmys! Psykolog-Micke är bra!

2009-04-16 @ 09:33:15
URL: http://beccatroll.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0