Kortebo

Jag var i Jönköping från torsdag-måndag och hälsade på mina fina vän Madde! Inte bara Madde utan alla på hennes internat också! Det var skönt att få komma bort ett tag och få lite annat att tänka på. Här är lite bilder från helgen.


Vi är coola!


Jag satt i Maddes rum och väntade på att hon skulle sluta skolan.


Det var rätt så tråkigt att vänta, men jag hade i alla fall något fint att titta på - Maddes vackra vägg som är gjord av presentpapper!


På fredagen kom Maddes syster och min vän, Vickie till Jönköping och skulle hälsa på den familj hon en gång bott hos. Madde och jag följde med dit och myste.


Jonas är cool.


Madde är söt!


Jossa är också söt i det coola hårbandet som Madde stickat!


Snygg-Madde


Madde, Kribban, Jossa och Jonas. Härligt gäng!


På söndagen fikade vi (jag, madde och kribban) på ett fik som fick betyg 10 av 10 av Kribban antar jag? Han gillade i alla fall personalen väldigt mycket!


Snygg-Madde! Ser du Madde! Du blir VISST bra på bild! Om du inte tycker att den här bilden blev bra, Madde... ja, då har du fel! Skitsnygg! Så fina ögon och vackert hår. Ta åt dig. :)


Snygga Cissi kom på söndagskvällen så henne fick jag träffa alldeles för lite.
Nästa gång jag kommer till Kortebo får du se till att vara där Cissi.


SÖT


Det var så härligt att vara på Kortebo! Måste komma tillbaka snart.
Tack Madde för att du är så BRA! Du gör mig glad!

Igår var jag och Gabriel hos mammabecka. Det var kul att få träffa henne och hennes fina barn!
Jag ska lägga upp bilderna från igår snart.

Mys

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att se alla bilder, och att du hade kul när du var där.

2009-04-22 @ 17:46:52
Postat av: mammabecka

Vad fina bilder!! Väntar på bilder från när ni var här juu! :D



Förresten, får jag länka till din och gabriels blogg i framtiden? Jag vågade inte länka igår, för jag visste inte om ni ville det.



kraaaam och tack för en superduperbra dag!!

2009-04-22 @ 22:46:55
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: mammabecka

Hmm, näää... :(



Det här är det senaste inlägget jag kan se..



kram på världens vackraste Becca!

2009-04-22 @ 22:59:22
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Jess

Vad fina bilder på er :D

2009-04-24 @ 19:41:49
URL: http://yiskha.blogg.se/
Postat av: Maddeälskarbecca

oj dte här inlägget har jag nog missat...Alltså bara så du vet så är du huuuuuuuur välkommen hit som helst! IIIh kom hit!



Jag råkade ta några bilder och typ...lägga ut på min blogg ocm det var lugnt?

PUSS!

2009-04-28 @ 22:06:56
URL: http://hippiestick.blogspot.com

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0