Arbetsträning.

Som jag skrivit tidigare så var jag på ett möte idag med arbetsträningstanten och en till man som jobbar på Sensus. Han berättade om hur det går till där och sedan fick jag berätta vem jag är och vad jag vill att de ska hjälpa mig med.
Han berättade att det finns ett ställe där jag kan få arbetsträna. Det var ett lugnt ställe med lite folk och jag får jobba i min egen takt. Jag vet faktiskt inte riktigt vad det var för jobb :) men det lät rätt så tråkigt när han berättade om det. Men det är ett bra träningsställe tyckte han och jag vill prova att vara där. Om det inte känns rätt får jag hjälp att hitta ett nytt ställe, det ska ju vara något jag trivs med.
Vi pratade även om egen lägenhet och ekonomiskt bistånd. Vi fick ett telefonnummer av honom angående det och arbetsträningstanten skulle ringa dit så att vi kan få ett möte med dem. :) Det börjar hända grejer!
Han berättade om en tjej som har fått egen lägenhet och bidrag och han sa att det hade gått väldigt snabbt. Det kanske inte blir så för mig, men det skulle vara kul om det händer snart.

Lite mer hopp.

Jag borde ta något att äta, men jag är verkligen inte sugen på något! Jag vill äta, men jag är inte sugen och när jag äter något är det inte heller speciellt gott. Det kanske bara är influensan (om jag nu har det) som gör att jag inte känner aptit.
Jag får helt enkelt ta något nu och äta det ändå.

Mys


Kommentarer
Postat av: mammabecka

Bra att du äter! Jag ska också äta lite nu! :-)



Jag tänkte på en sak. När vi var mindre åt du jämt så sakta. Tänkte på det för ett par veckor sedan, innan jag fick reda på att du hade ätstörningar och då tänkte jag att du kanske hade just det. Jättekonstigt, men en tanke jag fick är att du kanske alltid har haft omedvetna ätstörningar?



kramkalas!

2009-04-24 @ 23:51:57
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: mammabecka

Oj oj! Men det låter ändå som om du var manisk om du kände att du var tvungen att göra det. Herregud! Jag har också fått såna tankar ibland. Alltså att jag kanske skulle börja träna för hälsans skull, men jag är på tok för lat. Inte ens tvångstankar skulle få mig att göra det.



Men du? Hade du inte tvångstankar när du var liten också? Att du var tvungen att nudda stolpar först och gå typ 3 varv innan jag eller någon annan hann fram till den och sånt.



Kan du inte testa att gå till en hypnotisör? Jag har hört att det ska vara jättebra. De hypnotiserar dig till att ändra på ditt tankesätt och liknande. Du är medvetande hela tiden och minns varenda ord, bara att du liksom är som i en dvala och tar in allt hypnotisören säger, som i en dröm.



Tror det kostar runt 800kr om du går till en bra hypnotisör. Bara en tanke, men det kanske känns lite läskigt.



JAA! Rött kanske det blir. Shit vad coolt! Fast då måste jag låta en frisör fixa det, jag tycker det e läskigt med nya färger. Brunt är jag så van vid så det går lätt som en plätt.



Tuvas mössa är en sjalett :) Visst är den häftig!



Och den där Hollys kommentar var ju allt bra knasig.



kramar

2009-04-25 @ 18:37:19
URL: http://mammabeckas.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0